Like a lady

Morrn. Idag regnar det, massor, och jag haaaaatar regn. Visst om man bara har som plan för dagen att sitta inne och kolla på film och knapra godis, men måste man bege sig utomhus (läs stallet) så hatar jag det. Senare ska jag iaf in till Norrtälje och käka middag med familjen (Emelie, Mattsson och Stoffe). Det ska bli mys och jag längtar efter dom! Märker ni förresten att jag uppdaterat typ flera gånger på bara en vecka? Inte likt mig, but I like it!

Den här låten har jag lyssnat på ungefär varenda dag sen jag började 6an. Och jag har fortfarande inte tröttnat. Jag älskar den, den för med sig alla känslor jag hade då. Även denna. Jag behöver min dagliga dos av Ozzy. Sen har jag gått och blivit största The Sounds-fanet. Igen. Jag var lite halvt besatt av dom nån gång i 8an, och efter peace&love i somras så är dom favoriterna igen. Jag behöver även min dagliga dos av dom i form av den här. Har varit min älskling i flera år nu. Förut var jag ensam, men nu har även Clara gått och blivit ett fan av Maja, haha härligt. Nu blev det lite av ett musikinlägg, trevligt.

Men herregud, har jag glömt att berätta! Min älskling Johanna och hennes fina kille Carl fick en liten kille igår!! Jag längtar ihjäl mig tills jag får träffa dom alla tre! Grattis till er, ni är underbara!

Nähej, ut i regnet då. puss!


Kommentarer
Postat av: juliajoh

nu är jag nyfiken, hur gick det på tävlingen?

2009-08-30 @ 12:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback