Söndag

Jeeesus, vad jag har tråkigt. Nu har jag iaf lyckats ta mig upp till datorn för att checka läget. Blir nog sittandes här ett tag. Jag har nämligen fått något slags ryggskott, vilket jag kan lova är det sjukaste ever. Igår tog det mig en halvtimme att ta mig upp ur sängen och gå på toa. Då var jag kallsvettig och hyperventilerade, YAY! Idag mår jag hur som helst bättre, så jag ska försöka ta mig utanför huset och gå en sväng. Clara har kalas idag för hon fyller år imorgon, och jag har ångest över att jag förmodligen inte kan ta mig dit och gratta henne. Vi har inte setts på typ en månad, så lång tid har jag nog aldrig varit ifrån henne. galet. 

Jag har hört rykten om att Augusti ska bli fin!! Alltså att värmen kommer tillbaka och att vi kanske äntligen får lite sommar! Jag hoppas extremt mycket att så är fallet.

Nu ska jag leta upp en naprapat. PUSSEN! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback