13jan09

Idag fyller min kära far år! Grattis pappi! Så nu sitter jag och väntar på födelsedags middag som mamma (!) lagar. Annars är det ju min pappa som står för maten i den här familjen men en gång om året slipper han, den 13 januari, haha! Pappa Erik:



HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHA
han ser ut som ett litet instängt mongo i sin lilla grävskopa.

Jag har haft en bra helg och en bra start på veckan. I lördags blev det tegel. Deeeeear säger jag bara. Kvällen var sjukt lyckad och rolig. Jag, Clara, Elin, Sara och Therese. Elin och jag kom helt plötsligt fram till att vi fyller år på samma dag. Den 14mars. Jag tycker sånt är så sjukt läskigt. Elin gick i min parallell-klass från 6an till 9an men jag har aldrig pratat med människan. Knäppt jue!! Ingen annan verkade hålla med mig dock. Bra kväll var det iaf och jag fick världens godaste frukost hos min bästis <3

Nu är det plusgrader igen och så jäkla äckligt lerig blir det här ute på landet. Fy fan för lera.

nehej dags för födelsedags-firande! Pusselipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback