20/1 09

Såhär dags brukar jag sova i vanliga fall. Jag älskar att sova. Jag är en sån där människa som kan sova ett dygn i sträck. Har jag tid sover jag alltid på dagen, det är det bästa som finns. Men just nu kan jag inte sova. Jag är förvirrad och tänker för mycket. Jag är trött men ändå inte. Jag är glad men ändå deppig. Jag är hungrig men ändå mätt. Jag är varm men ändå fryser jag. Hot and cold. Just nu sitter jag och tänker på allt jag vill göra och allt jag vill se. Jag har bestämt att jag (snart. typ efter sommaren) ska skaffa mig ett riktigt jobb och spara pengar så jag kan resa. Jag ska resa som fan. Lång bort och jag ska träffa så mycket roligt folk att jag inte kommer vilja åka hem. Det ska jag göra.

Nu kom jag på varför jag inte är trött, jag sov as länge idag på dagen.

Imorgon lyckades jag dubbelboka som vanligt och min date med Clara fick skjutas upp. Jag blir så trött på mig själv, jag måste skaffa mig en kalender eftersom jag tydligen inte kan komma ihåg eller hålla reda på något över huvud taget. Förlåt Clara men jag hoppas du hinner med mig på tors ist. För jag måste fan ha ett nytt läppglans (internskämt, nu vet jag att hon garvar haha) och en ny klänning. För i helgen vill jag vara håll-käften snygg som Gynning brukar säga.

Nemen lite trött är jag nog ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

LÄPPGLANS! ^^



du din nörd jag förlåter dig aldrig. aldrig.



får jag resa med dig? jag vill precis lika. bort från skiten och hitta nya filurer att leka med.

2009-01-21 @ 21:21:00
Postat av: Frida

klart du ska med, vad annars?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback