Jag blir mjuk inuti av dig

Söndag igen då. Min helg har varit både bra och dålig. Jag spårade typ halvt i fredags. Eller jag ska vara ärlig, jag spårade ta mig fan rejält. Sov någon timme eller två, kommer hem, och åker direkt iväg med hästen som skulle och få massage. Dear. Hade planerat in att jag skulle sova mig igenom lördagen men det sket sig. Lördagskvällen skulle egentligen tillbringats hos Ellinor som hade födelsedagsfest och dessutom hade jag lovat att senare dyka upp på tegel för att möta tjejorna. Men det sket sig det med, jag totaldäckade efter att ha duschat.

Men imorse när jag kvicknat till tog jag och Alice en promenad till Elli för att gratta i efterhand. Satt och pratade med henne och tjejerna som sovit över efter festen, mys. Ellinor bor just nu utanför Norrköping och jobbar på en gård i skogen. Jag vill att hon ska komma hem.

Nej nu är jag slutkörd efter att ha tryckt i mig massa pommes samt bea. Sängen. nu. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback