Living the dream

Ojoj dålig uppdatering här va. Visst har ni saknat mig? snälla, någon?

Jul och nyår - check.
Min julafton var om jag ska vara helt ärlig inge vidare. Snö var det ju ont om, julstrumpan glömdes bort och tomten kom inte. Jag gick och la mig sur och grinig och sen ringde klockan vid 5 för klockan 8 avgick bussen från centralen mot Västervik. Så juldagen spenderades där nere med Anna och det var i alla fall trevligt som fan.

Första dagen på det nya året kom jag inte utanför dörren. Jag börjar bli gammal, klarar inte av lika mycket som förr (höhö).

HAHA omg jag hittade precis typ halva skogen i mitt hår! Jag var ute och red idag i solen med min cp-häst. Hon hade inte blivit riden på några dagar så det gick fort som fan och jag fick tårar i ögonen. Jag brukar aldrig ha tid att fundera över saker när jag rider. Många säger ju att det är så fridfullt att rida ut i naturen och att man hinner fundera och analysera sitt liv bland granar och fågelkvitter. Själv brukar jag bara ha tid att försöka få stopp på min häst och se till så att hon inte krockar med en älg eller något. Men idag efter ett bra tag blev till och med hon lite trött och skrittade lugnt och fridfullt på, alltså hade jag tid att göra det där som tydligen de flesta gör, tänka över mitt liv. Insåg att jag inte gjort det på länge. Sen jag kom hem från England har jag inte stannat upp en enda gång och tänkt. Det har varit så himla mycket av allt och inget och tiden har bara flugit iväg och nu är det helt plötsligt ett nytt år! Herregud. Jag kom i alla fall fram till att jag nog måste ta tag i mig själv. Komma underfund med vad jag vill göra. Men det svåra är ju att jag inte alls vet vad jag vill göra.

Jag önskar att jag kunde se in i framtiden.



Kommentarer
Postat av: julia

jag har saknat dig! det är så roligt när du uppdaterar

2009-01-05 @ 20:29:39
Postat av: Frida

haha naaew tack Jullan! ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback