LillLördag

Hej på er

Tiden rusar iväg. Jag har ingen aning om vad jag har för mig, men jag antar att jag sysselsätter mig med något hela tiden, för jag sitter aldrig stilla. Förutom idag. Idag har jag legat verkligen hela dagen i min säng och lyssnat på andra boken i Twilight-serien. Förstår inte vad det är med den boken som gör att man blir så fast, för det är jag nu, töntigt fast. Att jag alltid ska bli så besatt. Jag har i alla fall haft en anledning till mitt sängliggande, och det är min rygg. Jag fick rycket igår och rev ut hela äckliga heltäcknings-mattan i våran trapp. Det tog hela dagen, och det gillades tydligen inte utav min pajade rygg, så idag har jag rört mig som en osmidig sengångare. Jag har fan ont från rumpan och upp i huvudet, mys.  

Igår läste jag i tidningen att en kvinna hade varit med om ett våldtäks-försök natten till söndagen när hon var påväg hem från mobergs. Hemskt, tänkte jag. Sedan fick jag reda på att det var en utav dom tjejerna som jag varit på förfest med, och som jag umgicks med hela kvällen. Vi trodde hon hade åkt hem med någon, och någon annan trodde tvärtom. Mår dåligt över det. Usch. Note to self: gå aldrig aldrig aldrig ensam. Inte ens i lilla Norrtälje.

Kan ju vara trevligt med en bild eller två. Vi hörs!  /Frida
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback