YO

Hemma igen från min första festival, som absolut inte var min sista. Sommaren började samma dag vi satte oss på tåget till Borlänge, tack gud, jag hade inte stannat kvar om det varit regn. Jag vet inte vad jag ska (eller inte ska..) berätta från veckan. 
Jag tycker
Julia sammanfattade allt bra. Så läs det där.  

Ok det var inte så att jag kom hem idag eller igår, jag kom hem i söndags. Det är nästan en vecka sedan. Jag är bara så sjukt seg utav mig, men det visste ni ju redan.

Nähej. vad mer? Jag är fram tills på onsdag husvakt åt familjen Hedgren som är i Tunisien. Vilket betyder att jag får bo i deras lyxhus och äta upp deras mat. Ganska najs. Sedan matar jag marsvinet och ger fiskarna mat. Även katten fyller jag på mat till. Sen har jag med mig deras toy-pudel vart jag än går. Hon består mest utav hår och man ser knappt vad som är fram och bak på henne, men det går bra. Och nästa vecka drar jag och Anna på en liten road-trip! Ska bli galet kul och jag är så taggad så jag vet inte vad! MAAAH

nej nu ska jag leta upp det lilla fluffet (hunden)

Fred och kärlek! 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback