Onsdag

En gång i veckan ungefär möts jag och Clara i tebban när Clara slutat jobbet. Sen går vi runt lite och klagar på hur trötta och hungriga och fula vi är. Därefter går jag in på systemet och köper vin, medans Clara hasar in på Metro och köper cigg. Efter det fortsätter hasandet hem till Clara där vi äter lax. Sen gör vi oss inte alltför fula. Sen dricker vi vin och kommer igång. som fan.

Sen gör vi det som vi är bäst på, spårar järnet. jag gillar det som fan.

Exakt samma sak varje vecka. Mycket bra tradition om ni frågar mig. En spännande nyhet för idag är dock att det är onsdag och att min bror och hans vänner kommer hit och gör oss sällskap.

Nu serveras laxen. PUSS

Kommentarer
Postat av: claris

KLOCKRENT!

all kärlek till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback