Bamse

Fundering: Vilka är ni egentligen som läser min blogg? Jag trodde jag hade Stenkoll på Vilka som tittar in här, och när jag räknar dem så får jag ihop typ 7st. Men nu har jag för första gången kollat min Statestik, och det är ju Nästan 15 unika varje dag på min blogg! Kan inte alla som läser skriva en kommentar, tack. Jag blir ju rädd. Trodde jag satt här och skrev en blogg för mig själv Liksom.

Jag har visst glömt Att nämna Att vi Blivit med hund! En kompis-kompis-kompis från Västervik ringde och frågade om vi Int ville ta hand om en sönderstressad hanhund. Visst sa vi, sjuka i huvudet som vi är. Så jag och mamma åkte ner till Linköping och mötte upp Ägarna vid IKEA, lassade in hunden i baksätet, och åkte hem. Han heter Bamse och är en golden / Labbe / schäfer på 10 månader. Han växer som fan, han kommer bli gigantisk, en riktig Bamse. Och han är världens goaste, han bodde hos en barnfamilj i lägenhet Liksom. Vem fan skulle inte våra sönderstressad? Tog Ett kort för typ en minut sedan:



Dom senaste månaderna har jag, Enligt min mobil:


Johanna var här och hälsade på med lilla Ludvig!


Hetja som jag har på foder!


Några av våra föl


Pappa plockade lite svamp


Hälsat på Monica på Morsta gård. Jag älskar kossor! Har alltid gjort, När jag blir stor jag ska ha Några i trädgården.


Kicki provred en häst. Med en för liten hjälm HAHA Jag och mamma Höll på Att dö


Min faster hade konstert i Norrtälje


Julia på Centralen ca 05,00 lördag morgon


Stina är typ söt.

SLUT!


Kommentarer
Postat av: Ann-Caroline

Jag gört! Alltså läser din blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback