Lördag

Babes!

Igår var jag på den årliga traditionen - horse show på globen. Det sög verkligen i år. Sjukt stor besvikelse på alla plan. Men jag kommer, såklart, ändå åka dit nästa år för det är helt enkelt ett måste.

Efteråt åkte jag och Clara till abrahamsberg för att fira Röd-Fridas födelsedag. Det var trevligt och kvällen slutade på en klubb vars namn jag inte vill nämna i min blogg och jag hoppas för guds skull att ingen någonsin får reda på att jag varit där, för hundrafemtioåttonde gången. Frida fick iaf en vinflaska av oss som vi designat så fint själva, hehe



Och ni måste bara läsa vad vi skrev på baksidan av vinet också, haha!! 


Vid intag av denna dryck lovar vi dig
                          

Känslan av extrem snygghet (Gäller i första hand dig själv, men vid större
mängd kan även folk i din närhet verkas ha mindre defekter än de tidigare haft.)
Sexiga och våta drömmar
Närmare kontakt med människor omkring dig
En glädje du inte trodde var möjlig
Bedövande känsla för problem och morgondag
Konsten att leva i nuet

Att tänka på innan intag av dryck
Är jag singel? (Om inte - hur seriöst är egentligen mitt förhållande?)
Hur bra är jag på att hantera ångest?
Har jag planer för morgondagen?
Spelar konsekvenser någon roll för mig?

Obs/Varning!
Då känslan av extrem snygghet kan förekomma redan innan intag av dryck,
blir snyggheten i vissa fall överväldigande för personer i din omgivning.
Svartsjuka kan i dessa fall skapas.

De sexiga och våta drömmarna kan vid större mängd dryck förverkligas.

 Närmre kontakt med människor omkring dig, behöver inte alltid vara bra kontakt.

Den bedövande känslan för problem och morgondag är inte bestående.
De infinner sig dagen efter och ofta med ett blåmärke eller två.


Nu ska jag, Anna, Elli och Carro käka pizza och sedan se på film och ha en riktig jävla myskväll NAJS. Peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback