Tjeeeeena

Alltså hörrni. Det här vädret. Hur kan man bo i Sverige Når det är såhär? Inte konstigt Att vi tar livet av oss på löpande band. Det kan ju verkligen inte blir värre Än vad det är nu. Det slutar ju aldrig regna! Idag såg jag solen för första gången på vad som känns som månader. Dock varade denna lyckliga stund i cirka 5 minuter. sen började det regna. Jag lider med åker alla som till jobbet i mörker och kommer hem till mörker. Jag jobbar i alla fall utomhus så jag kan ta Vara på dom Där 5 minutrarna i solen (yay.)

I helgen ska jag och Anna åka iväg och tävla på Fors och efter det ska jag och Clara på fest i Bromma. Jag vet inte vad jag Gett mig in på men det kan väl bli trevligt. OCH JUSTE på söndag är det Twilight som Gäller slanten för hela, Gah! Jag vill inte Vara en sån Där töntig tjej som typ skulla offra sin mamma för Att Få Ett bett av Edward, Men jag Kan inte Hjälpa det! Jag vill ha Honom. Jag tycker
Nisse (som Clara kallade Honom på donken i Fredags natt HAHAHHAHAHA) beskrev hela Twilight-grejen så himla bra, läs!

För övrigt blir jag Hög av den här:



Puss!


Kommentarer
Postat av: claris

JAG SKA OCKSÅ SE NEW MOON PÅ SÖNDAG! YAYAYA!! =)



ps. go nisse!

2009-11-19 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback