9 okt

Hej vänner!
Förre helgen hade Anna fest hemma hos sig. Vi var jättemycket folk och jag var jättemycket för full. Det var någon slags hejdå-fest i Tobias och Björns ära. Dom har nu åkt till thailand och ska stanna där i 4 månader. Jag och Anna ska, förhoppningvis, åka och hälsa på dom i vinter någon gång! Ska bli kul, dom är roliga dom där två. 

I helgen ska jag kanske tävla, beroende på om min hovslagare godkänner Hetjas fötter eller inte. Hon har haft lite problem med sina små fossingar så hon springer nu runt med ringskor. Och det får man tyvärr inte tävla med. Men om det funkar idag att byta till vanliga skor så får jag tävla i helgen! Så jag hoppas på det. Ábót har fått en senskada så henne kommer jag aldrig mer få rida. Aldrig. Det gör så ont i hjärtat att jag inte ens orkar skriva om det.

Annars ska jag gå ut både imorgon och på lör och fira Niklas som blivit 22 år, grattis gubben!

Här kommer en bild på mig och Claran.
Förmodligen den vackraste någonsin på oss två. NJUT!

  


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett - Aldrig mer rida Abot? Men vännen min! Det har jag inte hört något om! Stackars stackars!



Två - Jag vill att du ska ut på lördag!!!



Tre - Jag har inte ett minne av denna ohyggligt fräscha bild. Jag gillar hur jag bokstavligen trycker in mitt finger i mitt alltför fylliga kind. Och dig har jag nog aldrig sett vackrare!



Fyra - Saknar dig!

Postat av: Frida

HAHAH jag har inte lagt märke till förut hur otroligt långt ditt finger kommer in i kinden. fascinerande! Borde gjort ont. men vi var nog i det stadiet då inget gör ont. NÄSTA HELG BABE! pusspårej!

2009-10-09 @ 22:10:44
URL: http://fritchi.blogg.se/
Postat av: Ann-Caroline

Usch var det så illa med Abot gumman? Gud vad tråkigt. =( Lider med dig. Kram!

2009-10-14 @ 15:10:41
URL: http://anncarolinestranings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback