BLOGGA

Hej boggen

Just nu sitter jag hemma hos Emelie och Niklas. Jag var så sjukt deppig igår, vet inte varför, så jag kände att jag behövde träffa mina vänner. Hade inte sett dom på mer än en vecka och jag höll på att dö lite granna! Vi gick iaf och käkade middag tillsammans på "på G", sen knallade vi till flygis och köpte med oss glass innan vi gick vidare hem till Stoffe och överraskade honom. Sedan tillbaka hem hit och kolla på film. Nu sitter jag, Emelie och Stoffe och väntar på att Niklas ska komma hem med mat. Jag ska käka kebabtallrik. Och nu ska vi ut och ta en cigg. Fy fan så onyttigt! Jag gillar fredagar (och att vara arbetslös. och att ha arbetslösa vänner).

Det blev tävling i helgen i alla fall, och det gick sådär för mig. Kunde gått bättre, men det kan det väl alltid. Jag tog mig till final i båda grenarna iaf, där jag slutade som 3a och 4a. Men gladast blev jag nog utav hederspriset jag fick som delas ut till den ryttare med finast och mest harmonisk ridning. :) Så jag är nöjd!

Oj herregud nu börjar ju våra bästa år! Sen ska jag ha världens bästa helg PUSS 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback