KALLT

Ont. i. huvudet.

Jag var nyss ute och gav hästarna mat och fy helvete vad kallt det är nu! Mössa och vantar på liksom. Jag har sjukt ont i huvudet eftersom jag sovit dåligt inatt. Det var så jäkla kallt i mitt rum så jag lämnade min dörr öppen för att få in lite värme, big misstake, hundarna tyckte absolut att jag skulle vakna vid 5. Dessutom envisades Alice med att hon skulle ligga under täcket, mellan mina ben hela natten. Så där låg vi och frös och försökte sova. Eller ja, jag försökte sova, Alice sov som den lilla gris hon är. Jag ska gå och lägga mig och försöka sova någon timme eller två nu istället. Lite senare kommer världens bästa Johanna med sin lilla Ludvig! Kan inte fatta att Johanna blivit mamma! Hon ska tydligen lära Ludvig kalla mig tant Frida, tack för den. Och ikväll blir det fest som iiiin i helvete. Herregud vad taggad jag är. Puss på er!

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback