20+20=40

Hej. Jag har massor att skriva och bara därför gör jag det inte. Så typiskt mig så det är larvigt. Så fort jag kan eller borde göra något, så skiter jag i det.

I alla fall. Jag lever, jag mår bra, och jag längtar ihjääääl mig till den 21a feb då jag och familjen åker till Thailand i två veckor. Jag dööööör, jag vill åka NUNUNU. Jag behöver sol och värme innan hela jag förvandlas till en blek (mycket blek) zoombi. Min familj har inte haft en semester ihop sen jag gick i 6an tror jag, så det kan ju bli trevligt att umgås lite. Min brorsa är dock mycket orolig för att vara borta i två veckor - man missar faktiskt mycket av Worlf of warkraft då! HA!

Ikväll ska jag på 40års fest! 20+20 närmare bestämt. PEPP PEPP



 
Jag och två bloggläsare (höhö)

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah du och två bloggläsare. FETT kul!

2010-01-24 @ 15:16:00
Postat av: Bloggläsare # 1

Snygg bild ;)

2010-02-01 @ 08:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback