Bra helg

FETT intensivt just nu! Me like. I tisdags var jag ute med min kärlek och lite annat bra folk. Vi körde en tegel vilket var länge sen, och jag hade så fruktansvärt kul. När tegel är bra, är det bra, HAHA. Dock fick vi köa ett bra tag i -25 vilket inte var lika kul. Jag har hört att förfrysa ska vara det skönaste sättet att dö på, eftersom kroppen tillslut lägger av och man känner sig då bara varm och go precis innan man ska dö, vilket mina fötter fick uppleva. Som tur var dog dom inte. I fredags var jag åter igen ute med Clara. Vi drack vin hemma hos henne, tog en "sväng förbi" Hässelby på förkrök, därefter blev det stockholms hårdaste dansgolvet. Galet! På lördagen var jag inte nådigt bakis, MEN sjuk i huvudet som jag är drog jag hem till Jerren och drack vin med massa bra töser, och sen blev det mobergs. Skjut mig.

Imorgon ska jag till fjällen med ett gäng på 17 pers. Bestämde jag nyss. Feting impulsivt och feting kul! Jag måste bara leta upp ett par skidbyxor nu.
I´ll be back on friday babes!
Love!
<3

Kommentarer
Postat av: claris

gillar dina länkar. och att du kommer hem på fredag. för då är det utgång! tagga!

2010-01-11 @ 22:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback