Im in sälen bitch

Herre.

NU har jag vaknat upp ur min dvala jag vandrat runt i hela dagen. Efter lite cola light, ipren, mat och choklad. Kom alltså hem från sälen idag. Jag har haft sjukt kul med sjukt roligt folk. Ellinor och Carro stannar till på söndag, vilket jag också gärna hade gjort, men jag har "tyvärr" anmält mig till en kurs imorgon med hästen. Så jag fick skjuss till Uppsala idag med folk som också var tvungna att åka hem tidigare. Jag har aldrig varit så dålig i hela mitt liv, haha! Det var inte ett fräscht gäng som stannade och köpte frukost imorse kan jag säga, by-borna i Malung kollade ganska mycket snett på oss. Jag har sovit typ 10 timmar på 3 nätter så GOD NATT min blogg, nu ska jag däcka (obs, välförtjänt) i min säng innan kockan ringer imorgon bitti. tidigt. Har jag nämnt att jag ska på galen fest imorgon tillsammans med min gamla gymnasieklass? Dear. 

PS Jag skulle sälja min själ till djävulen om det innebar att jag fick
Joel Kinnaman DS


Kommentarer
Postat av: Christoffer

JW !!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback