mähä

En grej som är lite läskig med mig. Jag drömmer drömmar som mer eller mindre senare händer. Inte så att jag drömmer att någon ska dö, och sedan händer det (tur?!) utan mer att jag kan drömma om en speciell sak eller person som senare under dagen kommer upp på tal. Som inatt. Jag drömde om kantareller. Att jag gick och plockade i skogen och hade mig. Jag vaknar och tänker "vafan", går ner i köket och pappa kommer in och säger att han plockat en kantarell på sin promenad. Sånt!!! Sånt händer oftare än ofta. OGILLA. Nu var det här ett sjukt tråkigt exempel men ändå. Det är riktigt jävla läskigt och oftast förtränger jag det för att jag inte tror på det, men ibland blir det bara så jävla uppenbart. hate it.

Jag har haft en mysig vecka i det dåliga vädret. Massa mat, massa vin och roligt folk.


I onsdags åt vi hemma hos Stoffe innan utgång


Gullan!


Igår åt jag med Ida och Elli på Åtellet i Norrtälje.


Ankorna solade i kvällssolen


Jag var en duktig idiot och tog kort på maten (som en ÄKTA bloggare, woop woop!)


Mitt gull



Ikväll ska jag på reunion med gamla klassen GILLA-knappen på den!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback