Hot

Herregud vad varmt det är. Jag kommer inte ihåg att det någon gång har varit såhär varmt sen jag föddes. Och i vintras var det kallaste vintern på typ 30år. Vad händer med lilla Sverige? Inatt trodde jag att jag befann mig i någon tropisk orkan, det var sjukt varmt samt åskade så jag trodde det var krig och regnade som jag vet inte vad. Jorden har feber.

Om någon undrar så gick SM åt skogen. Min häst kunde absolut inte tänka sig att ställa upp för mig i den hettan, nej nej. Hon gick mer eller mindre knappt framåt på banan. AS KUL................
Nu har jag hästpaus på obestämd tid. Känns väldigt konstigt. Jag har ridit regelbundet (typ varje dag) sen nästan tio år tillbaka. Men nu har jag ingen häst att rida så jag får helt enkelt ta ett uppehåll. Känns rätt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback