days

I onsdags satt jag hos frissan i nästan 5 timmar. fatta!! Det är ju helt stört! Bara för att få bort mitt jävla svarta hår. Jag ska aldrig mer färga svart. Det sa jag iof förra året också (då jag satt hos frissan i 4 timmar) men men. Typiskt mig. Jag hoppas jag lärt mig en läxa den här gången. Efter mina fem timmar av ont i röven, åkte jag in till stan och mötte upp ett gäng på Snaps, bland annat Carro från Colombia!! Världens gulligaste tjej som jag och Clara umgicks med i London, och som nu ville hälsa på oss och se Stockholm. Hon tycker vi har snygga killar här. Jag och Clara konstaterade att vi är rätt bortskämda med det, ja. 

Jag har bara två dåliga mobilbilder från dagen efter då vi visade henne lite av stan. Vi ska fanimej hälsa på henne i Colombia, hur coolt vore inte det liksom?!

 

Idag är ingen bra dag. Jag har typ 2kr på mitt konto och jag tappade bort min mobil igår på fyllan. Härmed inleder jag några dagar utan mobil, ni kan väl typ skicka brev till mig eller hur gjorde man förr?


Kommentarer
Postat av: c

hahahah vilka kassa bilder!

2010-06-13 @ 12:13:03
Postat av: Anonym

gud vilken lame kommentar clara

2010-06-13 @ 15:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback