morrn

Tävlingen i helgen gick åt helvete. Jag och min häst är precis lika envisa och bitchiga, och inget funkar när båda våra viljor möts. Dessutom hatar vi regn och regnade gjorde det. Jag har aldrig sett så mycket regn i hela mitt liv. Men men, jag fick en plats i B-finalen och kom 9a totalt. Inte så dåligt med tanke på motståndet. Annars var helgen as rolig, massa trevligt folk och fina hästar. Alla fina hästar tillhörde iof norrmännen...

Efter några veckor utan mobil har jag börjat vänja mig vid att inte alltid vara anträffbar. Det är fett skönt! Men nu har jag fått ett nytt sim-kort så jag antar att I´m back liksom. Ni kan ju ring mig för jag har inga nummer. Idag ska jag sola och umgås med vänner. Kanske till och med tar årets första dopp, vem vet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback