OJ

Hej. Jag flyttar till Örebro idag! Fick reda på att jag kommit in på företagsekonomi i fredags innan jag åkte till jobbet. Efter jobbet på fredagen åkte jag direkt på Veronica Maggio konsert på cirkus som frugan så gulligt bjöd med mig på (sjukt bra och vet ni, PETTER dök upp som överraskning, jag dog!!). Lördag morgon åkte jag tidigt ut till Husarö för att fira kusin Toves komfirmation och efter det direkt till Clara för fest natten lång. Söndagen spenderade jag på jobbet. SÅ igår tog jag tag i allt och bestämde att jag skulle flytta till Örebro. Ganska spontant alltså. Har bokat in mig på ett vandrarhem inatt och imorgon är det välkomsdag!! Sen kommer Clara och då får vi dela säng ett tag tills jag hittar något eget. Det här är ju sjukt och jag är nervös som fan. Men det blir nog bra. Puss!

Kommentarer
Postat av: J

NU NÄR DU HAR EN ITELEFON KAN MAN VÄL VÄNTA SIG EN BÄTTRE UPPDATERING? SAMMA SAK GÄLLER CLARA

2011-08-26 @ 14:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback