CRAVINGS

Halå. Undar om jag är gravid kanske för jag har sånna cravings efter diverse saker.
Just nu till exempel kan jag inte sova för jag är så irriterad eftersom JAG VILL HA SUSHI JAG ÄR HUNGRIG. gaaaaaaaaaaaaah. Stört jobbigt. Men nej jag bara skoja jag är inte gravid, för att bli preggo måste man ju ligga. Bitter? HA!
Appropå ligga har jag glömt att berätta att jag nästan låg med Hoffe i Hoffmaestro i lördags!!! Jag och Lotta sprang på nån av alla miljoner medlemmar i bandet och vi blev medbjudna (eller vi kaaanske bjöd med oss själva. bara lite. typ tjatade) på efterfest på deras hotellrum! Utanför hotellet dök tyvärr våra killkompisar upp och förstörde lite och snälla (och dumma i huvudet) som vi var så sket vi i efterfesten för att istället stanna med våra vänner, för självklart var inga killar bjudna på efterfesten. VAFAN jag kommer ångra mig resten av mitt liv, tänk att efterfesta med Hoffmaestro! Så nära var jag alltså att ligga med Hoffa! Han gick iaf en meter framför mig och jag kunde faktiskt ta honom på rumpan.
Om jag vågat.

Det roliga är att på lördagen taggade vi inför Hoffmaestros spelning genom att se Stockholm boogie. haha!

Kommentarer
Postat av: StureplanRebecka

sicket skit snack... "Hoffa" har en vacker flickvän, varför skulle han vilja en Nobody som dig?

2011-08-15 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback