Rubrik

Nemen hej.
Irland - check! Vackert, mycket öl, trevligt folk och får.
Jag har en liten svacka. För det första dog min fina Skorri i fredags. Mamma hittade honom i hagen med ett stort sår rakt upp i bogen, och efter 14 dagar på Ulltuna orkade han inte mer. Han fylldes med luft och fick stå i en liten tvångsspilta så han inte skulle kunna röra sig, och dom fick tömma honom på nästan 20 liter varje dag. Helt sjukt. Lilla fina häst som bara fick bli 1 år gammal. Alla på sjukhuset var så himla ledsna, dom sa att det var den mest fantastiska häst dom träffat och dom hade gullat med honom varje dag och gjort allt dom kunde. Min fina bebis. Sunna har nu fyra döda avkommor som alla har dött av ren otur.
Hästen är otursförföljd.
Och jag har den värsta ångesten, EVER. Jag kom nämligen inte in på den skolan jag ville och jag vet inte vad jag ska göra eller vart jag kommer hamna och allt SUGER DASE.
Ångest ångest ångest ångest.
Jag var på middag hos Clara igår. Jag skulle ta det lugnt var tanken eftersom jag skulle jobba halv 9 imorse och dessutom var det loppis på jobbet idag, och loppis = mucho (!!) loco people. Meeeeen efter en halv vindunk och två förfester samt en helkväll på tegel kan man ju säga att jag tog det allt annat än lugnt. Efter tre timmars sömn tog jag mig på något sätt till bussen och åkte till jobbet. Och på något konstigt sätt har jag mått BRA hela dagen. Vad fan? Ska börja med tre timmars sömn och ingen mat och sen stressa som en tok, då slipper man bli bakis! Fett praaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback