Fredag

Har haft en sån där fruktansvärt o-effektiv dag. Inte för att det är något ovanligt när det gäller mig, men den här dagen var bara lite för mycket. Eller lite. Jag lovade mig själv dyrt och heligt att ta sista bussen hem igår efter stockens. Den där bussen som jag lyckats ta typ en enda gång under mina typ 3 månader jag bott i Uppsala. Den är egentligen hur bra som helst eftersom man då kommer hem i tid och kan lätt gå upp dagen efter och plugga eller gå till skolan. Men lättövertalig som jag är hamnade jag på en bar och drack drinkar och sen på nån efterfest där folk började rappa och röka på. Ramlade in med en cheesburgare i handen kl 6 imorse och vaknade typ vid 15. Sen har jag lyckats laga middag. Och kollat true blood. Blev alltså varken skola eller plugg idag.. Men Imorgon SKA jag sätta mig med ekonomi-styrningen! Fy fan vad kul. Taggad jag känner mig.

Nooooot

Hade förresten VG på tentan. Tihi! :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback