Rihanna

Sitter på bussen hem till Uppsala, var i Sthlm igår och hade världens bästa kväll med bästis. Vi käkade massa mat och drack vin, för att sedan åka och se ingen mindre än Rihanna. Rihanna i globen i lilla Stockholm!! Så sjukt coolt. Claras pappa hade köpt biljetter han inte ville ha och snäll som han är fick Clara dom, och snäll som hon är bjöd hon med mig! Jag har deppat hur länge som helst över att jag inte hade råd att gå, så jag var helt lyrisk! Rihanna ställde in konserten i malmö på måndagen pga utmattning men som tur var dök hon upp i globen och hon var
så sjuuukt bra och löjligt snygg. Åh jag blir helt hög av hennes musik. Hon har varit med på alla mina fester så länge jag kan minnas. Rihanna, vin och vänner är min favoritkombo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback