Trött

Åh jag mår skit. Och ser ut som skit. Sitter på bussen påväg till skolan, äntligen, intelligenta jag lyckades läsa fel på busstabellen två gånger. Fast jag söker på nätet. Trött tjej. Jag tror jag kört lite väl hårt förra veckan, massa föreläsningar och ny delkurs och sen blev det fest och för mycket vin tors, fre och lör. Och knappt någon sömn på det. Dessutom har jag bara ätit typ chips sen i tors förutom en bit pizza under lördags natten, usch jag måste äta mat idag. Blödde näsblod imorse och jag gör aldrig det om jag inte är riktigt dålig.. Nu får det bli en hälsovecka! Tills på torsdag då det är stocken såklart.


Kommentarer
Postat av: jessica

woooooe. VARNING signal frida! Ta hand om dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback