DEPP

Jag har öroninflammation. Är nog inne på femte året i rad nu! Så himla kul! Var nyss på akuten och såklart så var det för tidigt att säga om jag verkligen har öroninflammation eller om det bara beror på min förkylning. Första gången någonsin jag var duktig och gick till akuten FÖR TIDIGT (brukar gå dit när jag börjar närma mig självmord) och ändå slänge jag 200 spänn i sjön. Så jag får helt enkelt gå runt och må skit tills jag mår ännu mer skit och kan få piller. Sen tröstshoppade jag istället. Idiot. Och imorgon har jag en liten töntig redovisning men för min extrema scenskräck är det inge kul. Jag borde verkligen plugga. Istället sitter jag här och äter nutella direkt ur burken. Jag får FÖR MYCKET MAT OCH GODIS OCH KLADDKAKOR här hos mina kusiner. Bara för dom är skinny by nature...Jag har ingenstans att bo. BITTER JÄVLA DAG. HEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback