Julen

Hallå eller!
 
Har haft sjukt mycket att göra i lilla livet på senaste tiden så bloggen har glömts bort. Men nu är jag här eftersom jag har jullov och inget att göra. Väldigt skönt med inga måsten. I förrgår fyllde min lilla lillasyster 20 år så vi käkade på en restaurant i Norrtälje innan vi knallade hem till Emelie och Niklas på förfest. Rolig kväll förutom Kajsas extrema snefylla haha. Välkommen till vuxenvärlden var det ja.
 
Igår var det självaste julafton som var myspysig fast vi bor i ett KAOS just nu i och med renovering av vardagsrummet. Som vi inte kommer någon vart med haha. Men lite kaos är alltid bra. 
 
Nähä nu ska jag äta. Det bästa med dagen efter julafton är resterna...puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback