Hej

Tja bloggen. Ligger i min säng och gör ingenting, ganska skönt att vara student känner jag. Visst, jag ska sätta mig och räkna matte idag (yes, vi har påbörjat mattekursen nu...yaay..) men jag gör det snart. Sen. Hade föreläsning kl 8 imorse i skolan men det gick inte att ta sig upp och åka dit, alldeles för tidigt haha.

I helgen fyllde min lilla pappa 50 år! Nu är han gubbe. Jag köpte en bok som hette något i stil med "en hyllning till gubben". Tyckte det behövdes. Vi hade kalas både fre och lör, mycket treeevligt. Och i torsdags var jag på rättegång! Inte vilken rättegång som helst heller, utan min egna. Höhö den ni. Fett läskigt var det, och jag blev skitnervös och glömde bort vad jag skulle säga så det gick inge vidare. Blev fälld och ska böta 3000 spänn. För att jag är för snäll och lånade ut ett legg. Haha pucko. Som tur är så är det inte jag som ska betala men ändå...en prick i registret lär jag väl ha nu iaf! Jag är officiellt en brottsling.

Nä om man kanske skulle ta en promenad eller så. Snart. Sen. Jag är äntligen påväg att bli frisk, har för en gångs skull tagit det lugnt under min förkylning. Eller lugnt och lugnt, jag har iaf inte supit. Så nu vill jag bli frisk! Jag köpte mina älskade frisk-piller igår. Försökte klara mig utan dom men jag fungerar uppenbarligen inte då, blir sjuk på en gång. Dom här är det enda som håller mig på benen under vintern. Sen fick jag köpa massa ljus också eftersom det är så sjuuuukt kallt i vår lägenhet. Jag sover med kläder och använder ugnen som brasa. Håller inte. Så nu ska vi få värme med massa ljus!

Ps vad gör man åt en besatthet av paradise-hotell? Finns det någon hjälplinje man kan ringa?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback