Right now

Nyss satt jag här och tyckte fett synd om mig själv. Jag har nämligen haft världens tråkigaste vecka. Jag kände mig lite halvsjuk i måndags så jag bestämde mig för att ta det lugnt så jag inte skulle bli helsjuk. Har knappt gjort något på hela veckan och ändå har jag blivit sjukare för varje dag. Sucks! Visst jag har åkt till skolan, tagit någon promenad och så men annars har jag tammefan bara suttit här. Framför TVn. På min röv. Med massa alvedon i kroppen. Är det inte meningen att man ska bli frisk då?! Va va? Det är väl dealen? Jag har blivit lurad.

Hursom. Jag trodde jag skulle få sitta ännu en kväll här i min ensamhet och deppa över att alla andra är på stocken, MEN då kom Emelie till min räddning! Hon och Niklas kommer hit och fikar :))))

Den här veckan har varit en riktig vår-vecka med sol och plusgrader. Hörde dock rykten om snö nästa vecka. Dör då. Jag är så taggad på vår och sommar!!

Den här bilden tog jag tydligen i lördags på korridorsfesten. Någon behövde en kondom? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback