Tenta

Jag har suttit vid mitt lilla köksbord precis HELA dagen. Pluggat/ätit konstant. Och inte fan har jag blivit något klokare för det. Min mattetenta imorgon är ett skämt, jag kommer aldrig klara det här. Det enda jag lyckats åstakomma idag är att klottra ner massa fusk i matteboken vi får ha med oss. Tyvärr fattar jag inte ens fusket.

Efter tentan har jag bjudit hem alla tjejer i klassen hem till mig på förkrök. LÄNGTAR!!!

Såg nyss på nya "lyckan i LA" där man följer 4 svenska tjejer som flyttat dit för att...ja...gifta sig rikt eller ngt. Dom flesta som ser sånna här program blir mest irriterade, upprörda och kanske även lite avundsjuka, men jag mår bara så BRA. Känner mig smart, duktig och lyckligt lottad här i livet när jag ser sånt här.

Nej kanske ska försöka sova så jag är laddad för tentan imorgon!

....dö

Slänger in en härlig bild på kladdkakan frugan min bjöd på i SOLEN på ballen för några helger sen. Åh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback