What it takes to come alive

Tjenna

Här sitter jag med mat-koma. Julia har äntligen flyttat tillbaka till Uppsala så självklart blev det stocken igår. Så självklart är jag FÖR bakis. Finns inget stopp på mitt ätande när jag är bakis. Det är HELT galet. Men nu har jag ätit upp typ allt i kylen och en godispåse, dags för en paus. Dom här senaste veckorna har jag ätit sinnessjukt mycket. Bytte p-piller och bytet av hormoner skapade tydligen knas i lilla hjärnan, jag har haft gravid-cravings utav bara helvete. Jag var så sugen på choklad att jag nästan började äta kakao direkt ur burken och helt plötsligt blev jag sugen på apelsiner och åt 6 st på raken. Galet, jag vill inte veta hur jag skulle bete mig som gravid HAHA.

Imorgon ska jag iväg till Ultuna på en ROLIG föreläsning för en gångs skull hehe. Mamma kommer hit och vi ska på föreläsning om avel och fölning. Och efter det ska BTG samlas FÖR LISA HAR ÄÄÄÄNTLIGEN FYLLT 18!! Som vi längtat. En lördag och söndag med mina älsklingar, åh jag är så taggad och längtar efter mina tjejer mer än någonsin!

Nästa onsdag fyller jag år. Blir äldre = ångest. Dagen efter har jag tenta i mikro = ångest. Jobbar helg efter tentan = ångest. Har ÄNNU en tenta efter min jobbhelg = ångest. Om ni undar vart jag håller hus så vet ni nu...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback