Yo

Fick helt plötsligt inget att göra innan min tvättid. Jag har haft en sjukt effektiv dag (för att vara mig alltså) även fast jag sovit typ 4 timmar inatt. Jag var i skolan mellan 8-10 på statistik-lektion, drog ner på stan med Julia och köpte en BH, åkte hem och åt lunch, handlade mat, lämnade in min cykel på renovering, gick en promenad, pantade en miljard burkar och köpte tvättmedel. OCH nu ska jag tvätta eftersom jag endast har ett par rena trosor kvar. Panik-tvätt hehe. Efter det ska jag dö i soffan för jag håller dessutom på att bli sjuk. Klena jävla kropp.

Min lilla tentafest i onsdags blev förresten såå bra. Älskar tjejerna i min klass, kan inte fatta vilken tur jag haft! Gillar varenda en. Sen i fredags åkte jag in till huvudstaden och lunchade med bästis i vasaparken I SOLEN <3 efter det begav vi oss till täby där Danne bjöd på fika. Hängde med Clara hela lördagen också innan vi åkte hem till Julia som ordnat kalas för henne och mig. Bra helg eller vaaaad!

Nu har vi alltså börjat med statistiken i skolan, och imorgon har vi första makro-föreläsningen. Ska bli rätt kul med nytt. Jag lyckades förresten inte alls på mattetentan, haha, inget nytt där inte...

Nu: tvättstugan YAY...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback