13/11

Är så trött på mig själv att jag bara vill kräkas. Kan man inte bara få börja om från början och försöka igen, på en ny personlighet. Finns så mycket bra egenskaper jag skulle utveckla och så JÄVLA många dåliga jag skulle slopa. Och framför allt skulle jag aldrig, aldrig börja lyssna på den där elaka rösten som envisas med att hela tiden påpeka att man inte duger. Tror hen heter osäkerhet.

Fick i alla fall reda på att jag klarat jordbruks/miljö-ekonomi tentan idag! Alltid något. Halva klassen gjorde det inte, jag hade tur och lyckades skrapa ihop exakt 60%. Tack!!!!!!

Nu måste jag sova eftersom jag ska upp super tidigt och åka in till klinik med ännu en sjuk häst, ovanligt. Missar därför vår första föreläsning i marknadsföring vilket suger, tenta igen om 3 veckor. MEN MEN i helgen ska jag ta en roadtrip till Norrköping och hälsa på Jullgull. åh så bra <3

En bild från min säng i fredags när vi drack vin. Fina tjejer!


Kommentarer
Postat av: bff

BÖRJA INTE OM, DU ÄR PERFEKT SOM DU ÄR! <3

Postat av: frida

ÅH min kära skära stjärt <3

2012-11-15 @ 17:14:15
Postat av: Anna

<3 <3

2012-11-18 @ 14:55:42
URL: http://annaviola.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback