Tankar

Jag har bytt smak, på män. Mina vänner blev chockade i helgen när vi pratade män och vilken typ jag vill ha. Från mörka, mystiska och lite farliga har jag ÄNTLIGEN gått över till att attraheras av snällhet. Jag vill ha en snäll man. 
 
På fredag spelar Swedish house mafia på friends arena. Deras sista spelning någonsing och dessutom i en helt ny arena. Kommer ångra mig en låååååååååååång tid att jag inte tog mig i kragen och köpte en biljett-fan när jag hade chansen. Nu har jag inte chansen (läs pengar). 
 
Igår var Chris Brown i globen. Hur mkt jag än gillar hans musik fattar jag inte hur man kan gå dit och stödja en man som misshandlat sin flickvän. Bara för att killen är känd? Äckel.
 
Jag skulle hemskt gärna vilja ha en pingvin
 
Måste arga snickaren vara så jävla arg, tönt.
 
Tror ni inte att idag när jag ääääntligen tog mig till ett friskis-pass så vrickar instruktören foten mitt i passet så alla fick gå hem. Vafan.
 
Nu spillade jag te över hela datorn.
Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback