tom

Har haft en dålig dag. Hatar den där tomhets-känslan som kan smyga sig på ibland, mest på söndagar. Varför är det alltid då man får lust att skriva? De flesta låtar handlar ju faktiskt om brustna hjärtan, sorg och annat tråkigt så jag antar att det inte bara är jag... 
 
Jag hade i alla fall en finfin lördag igår med mina tjejer hemma i Täby. Eller hemma kan jag ju inte kalla Täby för längre herregud, jag har inte bott där på nästan 8 år. Men jag antar att Täby alltid kommer vara hemma för mig så som tegelbruket är hemma för vårt gäng (ja det blev tegel igår). Jag är så glad för att jag har er tjejer, ni är finast och bäst i världen. Min dåliga dag började när jag sen skulle lämna Täby. Helt plötsligt var allt bara så in i helvete grått överallt. Kommer hem och är arg på mina föräldrar innan jag ens hunnit träffa dom, även fast dom varit utomlands i två veckor. Hatar när ens föräldrar är sådär...ja...fittiga ibland. Förlåt men idag var dom verkligen det, fittiga. Sätter mig på bussen mot Uppsala som kostar typ en förmögenhet att åka med. Inser plötsligt att jag sitter och gråter, kombinationen bakis/arg/ledsen/trött kom plötsligt ikapp mig. Så random. Gårdagens sminkning blev ju inte direkt bättre av det heller. Åker direkt iväg till en kompis och skriver PM-arbete. Kommer hem till lägenheten och har ingen mat och det är stopp i avloppet i min dusch. Alla mina kläder är hemma på väsby så imorgon när jag ska redovisa två grupparbeten kommer jag vara fulast på SLU. Livet leker. 
 
Usch den där tomheten man kan känna ibland är inge kul. Måste boka en resa så jag har något att se fram emot, helst skulle jag vilja åka bort över julen. Känner mer för att supa ner mig under en palm än att lägga paket under en jävla gran. Hej bitter tjej som behöver sova NU. puss. 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback