Hej

Min tandvärk utvecklades till såinihelvetejävlaontsmärta så jag går nu på penicillin. Idag är det 6e dagen och ÄNTLIGEN har det börjat släppa! Penicillinet var väl tvungen att göra sig av med all annan skit i min kropp innan den kunde koncentera sig på tanden hehe..Har varit så svullen i halsen att jag inte kunnat böja nacken liksom! Tand-fise. Vad dom kan ställa till det.

Igår var jag ute en sväng. Eller en sväng, jag var ute ganska ordentligt. Idag skulle bli en pluggdag men jag har ärligt talat inte rört mig från sängen. Jag klädde precis på mig och skulle ta en promenad till flogsta-hoodsen för att hämta min stackars cykel som glömts där, men då började det vräka ner ute. Och jag kan ju inte gå till flogsta i regnet herregud. Så jag ligger kvar här. Synd.

Ikväll blir det en hamburgare på någon nation med Bettan och Malin. Dom säger att vi ska "ta en öl" men jag vet hur det brukar sluta. Puss på er i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback