Nemen!

Äntligen funkar blogg-appen igen! Har typ inte lyckats logga in med den på ett halvår men nu verkar det fixat. Yeeeaas.

Läget rå? Med mig är det iaf väldigt väldigt bra. Har börjat skolan igen och allt känns bra och kul, trivs i nya lägenheten och är så glad för att få hänga i uppsala igen. Tråkigt nog så smög sig söndagsångesten på nyss. På grund av dumma saker man gör på fyllan och för att man ska ta sig till skolan imorgon. Jag har aldrig gillat söndagar...och det här med att vara själv igen! Jag har haft familj och vänner runt mig 24/7 hela sommaren och så helt plötsligt är man ensam. Sjukt jobbigt och konstigt.

Det här inlägget sög. Jag ligger i sängen och halvsover, skyller på det. Ska nog powernapa lite hehe. Puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback