Söndag

Yo! Har tillbringat en mysig söndag tillsammans med min lilla Emelie som varit i turkland en vecka. JAG ÄR SÅ JÄVLA BLEK punkt

Igår åkte jag och mamma iväg på unghästmönstring med 3 av våra unghingstar! Eftersom vi inte har skaffat någon hingstvägg till transporten ännu och eftersom dom är rätt inne på att döda varandra mellan varven, så fick vi köra en i taget till gården där bedömningen var. Ligger 20 min bort men ändå, blev en lång dag. Men det var det värt! Vår 3åriga Noi vann och blev högst bedömda under dagen vilket var väldigt roligt. Och finfina Eimur på 4 år kom 3a. Dom var så duktiga och fina så jag dööör *stolt jobbig mammig hästägare nååååeew*. Den tredje lilla hingsten vi hade med oss, Draupnir, hamnade lite lägre så han blir valack på onsdag. Haha. Skönt för honom!

Jag har fått tandvärk. Aaaaah orkar inte. Det började värka för några dagar sedan och jag har lyckats hålla humöret uppe med ipren men nu har jag proppat i mig allt möjligt och det gör ändå SÅ ONT kommer inte kunna sova. Och självklart är min morbror (min tandläkare) bortrest till nästa söndag. Härligt....kanske gör en Emil imorgon: binder fast tandfan i någon galen häst så den PLOPPER ut. Vore najs.

Jaja. Puss och kram!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback