Aktivt bloggande

Tja tja bloggen. Long time no see! Hänt jättemycket och inget alls. Så som det brukar vara alltså. Kan ju i alla fall berätta att jag snart är klar med ANDRA ÅRET på min utbildning och att jag bara har ett år kvar sen (vad fan hände) och att det om två veckor är valborg igen (vad fan hände). Livet går fort nu (vad fan händer).

Var en sväng i Italien förra veckan och hälsade på Jullan. Det var trevligt och varmt och skönt. Sverige har ännu inte fått vår så jag uppskattade uteserveringarna med vin, cigg och sol EXTREMT mycket. Att det lilla kan göra så mycket. Lärde känna staden Padova där hon bor, tog en tur till Bologna som har världens äldsta universitet, strosade längst kanalerna i venedig och åkte på poolparty i Verona. Fett bra!

Jag läser beskattningsrätt den här perioden på ekonomikum så helt plötsligt har jag nära till skolan, vilket är lyxigt efter att ha tagit sig ut till slu vareviga föreläsning. Men jag ska inte klaga på fina slu, tacka vet jag det stället!! Så mycket fräschare än dom gamla uni-lokalerna i stan.

På fredag har vi ekonom-fest ute vid kåren som vi alla tjejer ska gå på. Förra året var sååå kul och galet så jag hoppas på liknande upplevelse. Ska vi nog kunna ordna.

Ciao! (Kan ett ord på italienska)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback