FUL

Jag har under en längre tid varit inne i en ful-period. Jag kallar dom så, mina ful-perioder som dyker upp när jag minst vill. Det är perioder när jag känner mig SÅ FUL hela tiden. Det spelar ingen roll hur mycket jag sminkar mig, sprayar brun-utan-sol, färgar håret, köper kläder. Det blir typ bara värre och jag vill bara kräkas så fort jag går förbi en spegel. Jag vet att andra säkert inte ens ser någon skillnad men i min hjärna är jag fulast i stan (förutom när jag dricker vin och är full då är jag alltid sjukt snygg). Idag har jag sämsta dagen på länge eftersom jag av någon anledning blommat ut till ett acne-monster på köpet. Har aldrig varit såhär finnig i hela mitt liv!!

Jag gjorde dessutom ett misstag idag. Fick för mig att prova jeans...........aa ni fattar nog.

Lite sova på det här. Powernap löser det mesta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback