Ny termin

Veckan i Egypten var hur bra som helst och jag och Kajsa ville inte döda varandra en enda gång, typ. Det var helt perfekt temperatur på dagarna och vi kunde bada i havet. Så man behöver faktiskt inte åka ända till thailand i januari för att få värme :) det blev en hel del fest också och jag skaffade mig en egyptisk pojkvän hehe. Vi hängde bara med killarna som jobbade på hotellet, alla gäster var ryssar. Åh jag kunde verkligen stannat en vecka till!

Idag drog nya terminen igång. Jag ska läsa miljörätt och ekologi vilket jag hoppas blir kul (och lagom slappt eftersom förra terminen var HETS).

Snart ska jag och Carro iväg till friskis, vi ska verkligen försöka hänga där lite mer...och ikväll kommer förhoppningsvis mina föräldrar hit och käkar middag. Jag är typ 10 kr kvar på kontot så lite gratis mat vore inte fel. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback