tja

Sitter och tittar på "Sveriges mästerkock" och blir typ irriterad på mig själv för att jag tycker att Per Moberg är het. Han är äcklig och själgod och ändå...skulle jag inte banga. 
 
Idag har vi hängt hemma hos Carro hela eftermiddagen eftersom hon precis fått hem sin lilla hundvalp. Man dör ju lite av att få klappa på en valpmage. Längtar tills den dagen jag får ha en liten valp igen! Carros valpis är så himla gosig och snäll, jag minns när vi fick hem Flisa. Hon var helt fruktansvärd, hund-djävulens barn typ. Det gick bara att klappa henne när hon sov.
 
Imorgon ska jag hem en sväng och rida lektion på mina små bebisar, sen tillbaka till Uppsala för en vända på stocken. Och i helgen ska vi ha värsta förfesten med alla tjejer. NIRR (Lisas ord för nice...). 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback