Det närmar sig

Våren menar jag. Våren närmar sig och jag börjar vakna till liv! Det har bara rullat på senaste tiden och jag haaatar när det bara rullar på. När det blir inrutat och tråkigt. Men jag börjar känna doften av vår och jag är SÅ tacksam för det. Längtar tills första dagen man kan cykla till skolan!

Mötte min seminarie-grupp imorse på Carolina för att börja jobba med vår redovisnig. Trodde vi skulle sitta där hela dagen men efter en timme var vi "klara" haha så jäkla skönt när man hamnar med folk som är lika oseriösa och lata som en själv. Efteråt gick jag och Kristian till Värmlands och käkade lunch, drack kaffe och snackade skit om alla i på Ultuna hehe.

Ikväll ska jag försöka tjata med mig någon till snerkies. Måste alltid gå ut mitt i veckan när min jobbhelg väntar och jag inte kan gå ut hehe.

Pusselipuss!

Ps snälla våren, stanna när du väl dyker upp. Jag pallar inte med bakslag i år. Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback