Äntligen!

Guuuud så länge vi längtat. Äntligen är det dags imorgon igen, och jag kommer vara där med en tjej som är ett ännu störra freak än jag när det gäller denna film - nämligen Jennifer. Sist vi träffades var förra gången vi var på premiären. Är det inte sjukt?! Från att gå till att ses varenda jäkla dag till att ha ett uppehåll på ett år! Det får det faktiskt bli ändring på. Jag kommer gråta floder när jag går därifrån, I know it. Jag är världens blödigaste människa (idag grät jag faktiskt till Anna Phil, fråga mig inte vad som hände eller varför men grät gjorde jag) och detta verkar ju vara den sista filmen. Gaaaah kommer vi överleva Jennifer? Hmf inte så säker på det...

Förresten så var jag och Bettan och hämtade våra peace & love biljetter idag! Here we come!

Idag är det måndag och jag är sjukt jäkla taggad till fredag. Lyckat.


Timbaland - apologize: Bästa på länge! <3


image49

My man I´ve been missing you



Kommentarer
Postat av: jullan

han är snygg ja

2007-05-27 @ 12:52:40
Postat av: Frida

INTE SÅ LITE, nej

2007-05-28 @ 14:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback